Den er god nok -

Det er ikke aprilsnar at medlemmer hos Vrånet fra 1.april får lavere priser på internet.

Bestyrelsen har truffet beslutning om indgå en særaftale med YouSee og derved tilgodese flertallet af medlemmerne som ud over TV også har Internet igennem YouSee, så det bliver billigere. Samtidig øges det beløb som foreningen får i Fee fra YouSee pga. internet og det vil hjælpe med til dækningen af omkostninger til drift af foreningen.

Det kommer så alle medlemmer til gode, uanset om de kun har internet. Vi har truffet denne beslutning da vi har vurderet at det på nuværende tidspunkt vil være til mindst gene for flertallet af medlemmer og også ud fra et økonomisk synspunkt.

MEN! Det betyder at vi lukker nettet igen for andreudbydere fra 1. oktober.

Det har været vigtigt for bestyrelsen at beslutningen også tilgodeser de ca. 170 medlemmer som derved skal tage et nyt valg af udbyder, og vi håber at de forbliver medlem ved Vrånet, da de også får lavere priser fremover.
En forbedring for tidligere Fastspeed kunder med 1000 Mbit vil være at de ved YouSee får den samme hastighed, til en lavere pris end de betaler i dag og samtidig kan få op til 3 stk. gratis Mesh enheder, som optimerer Wi-Fi dækning i hjemmet. Derudover får de nu også indbygget sikkerhed i modem. Altså en forbedring og en ting som Fastspeed ikke tilbyder medlemmer. De bliver således ikke påført omkostninger ved skiftet, tværtimod vil de får et godt tilbud hvis de allerede i april måned skifter til YouSee. Hvis ikke vi havde valgt denne løsning skulle de medlemmer som har 1000 Mbit fra Fastspeed faktisk hæves med kr. 20,- pr. mdr., som vi får i rabat, da det jo er en slags Fee, og efter vi er begyndt at få tilsvarende Fee fra YouSee, er det jo ikke rimeligt at Fastspeed kunder også har fordel af YouSee Fee og ikkeden anden vej.

Det var en rigtig beslutning at åbne nettet på det tidspunktfor 3 1/2 år siden, men lige så rigtigt mener bestyrelsen nu det er at lukke det igen for igen at opnå fordele for vores medlemmer.

Her er de nye priser fra 1. april:

Kontakt til kontoret og bestyrelsen

Foreningens kontortid:
Mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00. Telefon: 76 95 84 26.
Mailadresse til kontoret: vraanet@danskkabeltv.dk

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Persondatapolitik

Fejlmelding TV og Radio

Servicepartner: Dansk Kabel TV
Man-tor: 8:00 - 16:00